معلولیت محدودیت نیست
اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر شامل ۵۰ دستگاه برقی و ۵۰ دستگاه معمولی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال به توانخواهان بهزیستی بیانگر آفتاب پرفروغ نوع دوستی در این استان فرهنگی است.
کد خبر: ۱۱۱۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ 21 July 2023

به گزارش تابناک کردستان، استاندار کردستان جایگاه و منزلت اشخاص دارای معلولیت را بسیار بلندمرتبه عنوان کرد و گفت:" معلولان استان تاج سر ما هستند و ما به نوکری این مخدومین عزتمند افتخار می کنیم"
"اسماعیل زارعی‌کوشا" در مراسم اهدای ویلچر خیرین به معلولان که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، به تشریح افزود: در سفر رئیس بنیاد مستضعفان ۱۰ میلیاردتومان  برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در استان کمک شد که این نماد جایگاه ویژه معلولان در نظام اسلامی است.
وی کردستان را مهد انسان دوستی و پیشتاز فرهنگ خیری در کشور دانست و افزود: اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر شامل ۵۰ دستگاه برقی و ۵۰ دستگاه معمولی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال به توانخواهان بهزیستی بیانگر آفتاب پرفروغ نوع دوستی در این استان فرهنگی است.
وی  از اقدام خداپسندانه دو خیر کردستانی به نام های " بهنام محمدی" وحاجیه " زمانه محمدی" تقدیر وابراز امیدواری کرد: کردستان بسان همیشه در تمام عرصه ها به ویژه استمرار و ترویج فرهنگ خیری، در کشور بدرخشد.
استاندار کردستان با اعلام اینکه دولت برای مناسب سازی فضای شهری و رمپ ادارات دولتی در استان به مدیران دستگاه های اجرایی توصیه و تاکید کرده است که در  فرایندصدور و تایید نقشه های ساخت و ساز مکان دولتی، تجاری، خدماتی و عمران شهری الزامات جامعه ارزشمند معلولین را مد نظر قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار